Praktisch

Om u meer zicht te geven in het reilen en zeilen op onze school, hebben wij enkele praktische zaken voor u op een rijtje gezet.

Communicatie met ouders

We werken met 'Social Schools' een digitaal informatiesysteem. Dit systeem verstuurt informatie bestemd voor alle leerlingen, een specifieke groep of aan ouders van een individueel kind. U krijgt na inschrijving een inlogcode en blijft zo op de hoogte van de laatste informatie.

De brieven gaan niet meer op papier mee naar huis. U kunt een app op uw smartphone installeren en een emailmelding ontvangen als er een nieuw bericht Social Schools is een communicatieplatform dat speciaal ontwikkeld is voor gebruik in het onderwijs. Een klas èn de foto’s zijn op Social Schools voor buitenstaanders niet zichtbaar.

Social Schools is een gesloten omgeving waar je informatie kunt delen en ouders en betrokkenen een kijkje kunt verschaffen in de keuken van de klas. Zodra uw zoon/dochter start op de Vroonermeerschool ontvangt u een mail met een inlogcode en kunt u de activiteiten in de groepen volgen via de app Social Schools.

Schoolvakanties & studiedagen

In de jaarkalender staan alle bijzonderheden van het jaar genoteerd. Een kort overzicht van alle schoolvakanties en studiedagen vindt u door op onderstaande link te klikken.

Vakanties & lesvrije dagen